The family - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anouk Vlugt - WaarBenJij.nu The family - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anouk Vlugt - WaarBenJij.nu

The family

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

De tijd vliegt voorbij en elke dag geniet ik meer en meer. Nieuw Zeeland is prachtig en de mensen zijn geweldig. Zo ook de groep mensen waar Tilli en ik in zijn beland. Onze gids, die twee weken met ons mee heeft gereisd, noemde ons niet voor niks 'the family'. Als je met elkaar eet,, reist, op een kamer slaapt en de hele dag de leukste dingen onderneemt leer je elkaar zo goed en snel kennen. Verschillende leeftijden, achtergronden, landen: het maakt allemaal niet uit. Ook al is het zo'n korte tijd, ik weet dat dit vriendschappen zijn die je altijd bij zullen blijven. Mijn hoogtepunt van de afgelopen dagen was de skydive die ik heb gedaan in Fox Glacier. Ze vertelden ons dat deze skydive de op twee na mooiste van de wereld zou zijn (op 1 staat de Mount Everest, even voor de vergelijking). Het was een geweldige maar ook onwerkelijke ervaring, zweven door de lucht met uitzicht op de gletsjers en de zee tegelijk. Mijn dagen zijn gevuld met de leukste dingen. Afgelopen week zijn we 'deep south' gegaan en hebben we een cruise gedaan door Milford Sound. Stewart Island mocht natuurlijk ook niet ontbreken! Gisteren zijn Tilli en ik wezen rodelen boven op een berg, met het uitzicht over Queenstown. Kortom: ik vermaak me prima. Gisteren helaas mijn telefoon laten vallen, dit gebeurde al dagelijks maar deze keer was het mis. Gelukkig verkopen ze in Nieuw Zeeland ook telefoons haha ;) Een ander groot minpunt is dat ik over een paar dagen al afscheid moet nemen van Tilli, zij vliegt alweer terug naar huis. Een moment waar ik erg tegen op zie, maar tot die tijd gaan we genieten van de laatste traveldays samen. Gisteren hebben we al afscheid genomen van de anderen, maar afspraken om elkaar als groep weer op te zoeken zijn al gepland. Morgen vertrekken we richting Christchurch en daarna begint de reis terug naar het Noordereiland. Over twee weken vlieg ik al naar Australië! Deze week even kunnen skypen met mijn ouders en ze komen mij opzoeken als ik in januari in Cairns ben, wat kijk ik daar naar uit!! Drie weken samen reizen. Ik kan niet wachten!

  • 04 Oktober 2014 - 17:04

    Anouk:

    Hoi Anouk, ik denk even een klein berichtje. Wat leuk om al jou reisverhalen te lezen. En wat ontzettend fijn dat je zo geniet en leuke gezellige mensen al heb ontmoet. Goeie reis voor over 2 weken naar Australië. Groetjes van Anouk x (en natuurlijk kijk je uit naar je paps en mams zij zullen jou ook wel missen :)

  • 05 Oktober 2014 - 13:02

    Aad En Lia:

    Lieve Anouk,
    Leuk om over alles te lezen wat je weer hebt meegemaakt en dat je zo'n fijne groep getroffen hebt,jammer dat je maatje Tilli naar huis gaat, zij blijft je ook vast wel volgen.
    Wat 'n prachtige natuur en we zien op de foto's dat je volop geniet van al het moois!
    Ga zo door en fijn voor je dat je 'n tijdje met je ouders optrekt.Voor hen ook onvergetelijk!
    Nog 'n fijne tijd in Nieuw Zeeland en òp naar Australie.
    Liefs O. en O.


  • 05 Oktober 2014 - 14:42

    Petra:

    He Anouk,
    Al je belevenissen, het gaat maar door! Fantastisch om te lezen! Ik heb ook je foto`s gezien op facebook, wat is Nieuw Zeeland een prachtig land. En dan op naar Australie. Fijn dat Pap en Mam daar bij je zijn dat is dan dubbel genieten.
    Tot horens! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 11331

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 03 April 2015

Mijn reis

Landen bezocht: