Time flies - Reisverslag uit Mourea, Nieuw Zeeland van Anouk Vlugt - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Mourea, Nieuw Zeeland van Anouk Vlugt - WaarBenJij.nu

Time flies

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 September 2014 | Nieuw Zeeland, Mourea

Wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt.. Ondertussen alweer zoveel gedaan, meegemaakt en nieuwe mensen ontmoet. Sinds ik ben begonnen aan de Stray-tour heb ik plaatsen bezocht waar je als 'gewone toerist' niet zomaar komt. Midden in de bush in een surfershostel, grotten waar je in kunt klimmen en varen en waar het net lijkt alsof je onder de sterren drijft, een waterval die je van zowel boven als onder kunt bekijken. Als ik mijn foto's terugkijk kan ik alleen maar lachen, ik ben amper een week onderweg en ik voel me nu al zo gelukkig als ik me bedenk wat voor moois ik heb meegemaakt. De mensen in Nieuw Zeeland zijn zo vriendelijk en behulpzaam, ze gaan hier heel anders met buitenlandse mensen om dan ik gewend ben. Ik moet wel goed luisteren want ze praten snel en hebben een geweldig accent maar dat maakt het lastig ze te verstaan. Op dit moment zitten we met de groep bij een Maori familie. Ze hebben voor ons gekookt en hun rituelen laten zien. Met 17 man in een spiritueel huisje slapen wordt nog een uitdaging, maar op dit moment maakt het me allemaal niks meer uit. Mijn Engels is de afgelopen dagen beter geworden dan dat het ooit was. De eerste dagen kwam ik nog wat Nederlanders tegen maar op dit moment zit ik tussen de Engelsen, Duitsers, Amerikanen en ga zo maar door. Soms denk ik zelfs dat ik in het Engels begin te denken haha. Tijdens het typen van dit verslag moest ik een paar keer deleten because I was like yeah.. Morgenochtend zal ik samen met zes andere meiden een stop maken in Rotorua, waar we een paar dagen zullen blijven. Over een week is het alweer tijd om naar het zuidereiland te gaan!

  • 10 September 2014 - 12:22

    Norbert:

    Awesome! Herkenbaar dat je in het Engels begint te denken. Vandaag voor het eerst Nederlanders ontmoet en dan praat je automatisch Engels.

    Ziet er allemaal goed uit Anouk!

    Bye ya

  • 10 September 2014 - 22:44

    Jimmy:

    Klinkt als een droom allemaal fijn dat je het naar je zin heb en leuk om te lezen dat je zo geniet xx

  • 11 September 2014 - 10:03

    Aad En Lia:

    Leuk nieuws heb je steeds! eerste foto's gezien bij je ouders, wat 'n bomen!!Goed dat je die reis per bus maakt, zo mis je niets van de bezienswaardigheden!! Oom Adjan en An hebben 'n fijne reis gehad naar Griekenland.100%!! Liefs O. & O. XXX

  • 14 September 2014 - 12:24

    Karin:

    Wat heerlijk dat je zo geniet van je reis. Zou er bijna zelf zin in krijgen. Veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verslag. Groetjes uit AP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 11329

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 03 April 2015

Mijn reis

Landen bezocht: