Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Anouk Vlugt - WaarBenJij.nu Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Anouk Vlugt - WaarBenJij.nu

Taipei

Blijf op de hoogte en volg Anouk

05 September 2014 | Taiwan, Taipei

Waar ben ik aan begonnen? Dat is wat ik mezelf meerdere keren heb afgevraagd voor ik het vliegtuig in stapte. Huilend door de douane, alleen maar huilende familie en vrienden achterlatend. In de rij voor de gate krijg ik een schouderklopje van een oud, klein vrouwtje: 'het komt allemaal wel goed lieverd', en ja hoor daar komen de tranen weer. Was ik even blij dat ik in het vliegtuig naast Cor kwam te zitten, een dertiger uit Eindhoven. Na nog geen vijf minuten met hem gesproken te hebben wist ik weer waar ik het uiteindelijk allemaal voor doe. Hij vertelde mij over zijn reizen door Azië en de plaatsen die ik echt moet gaan bezoeken. Ook heb ik het reisboekje met lieve en grappige berichtjes dat ik van Sas heb gekregen al helemaal doorgelezen en een aantal films gekeken. Zo ging de tijd redelijk snel, ondanks dat ik maar een uurtje heb geslapen. Toen ik na ruim twaalf uur het vliegtuig weer uit stapte in Bangkok moest ik een uur wachten en mocht ik het vliegtuig weer in. Op naar de volgende vier uur richting Taiwan. Het vliegveld van Taipei is een en al chaos, drukte en mensen met mondkapjes. Op dit moment zit ik met een lekkere smoothie in de lounge en ben ik voorlopig nog niet van plan om iets te gaan doen. Over acht uur stap ik weer in het vliegtuig, dan ben ik op de helft van mijn reis naar de eerste bestemming: Auckland.

  • 05 September 2014 - 09:30

    Denise:

    Hi Anouk, super dapper van je! Dit is een reis die jij je leven niet gaat vergeten. Ogen open goed om je heen kijken en genieten van alle mooie dingen die je ziet! Goed foucussen op je reisdoelen en niet te veel aan thuis denken! Komt het allemaal goed! X

  • 05 September 2014 - 09:47

    Sacha:

    Hoi lieverd! Komt helemaal goed met jou! Ik ben trots op je en dat weet je. Het is nu even vervelend maar je gaat een super toffe tijd tegemoet! Ik ben blij dat je me boekje bij je hebt. Pas er goed op en ik zie jou en het boekje over 7 maanden weer terug. Ik tel nu al af! Pas goed op jezelf en ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal! Hele dikke kus, sas

  • 05 September 2014 - 13:01

    Jimmy:

    Trots op jou lieve Anouk! Ennuh ik zal je verslagen in de gaten houden kusss

  • 05 September 2014 - 13:03

    Aad En Lia:

    wat 'n leuk verslag, alle begin is moeilijk!! We zijn in gedachten bij je daar op het vliegveld van Taiwan. We gaan al je verslagen lezen en blijven benieuwd. Liefs !! O. en O.

  • 05 September 2014 - 13:59

    Petra:

    Lieve Anouk, ja het is nu echt begonnen! Mooi verslag, de eerste van vele hoop ik, ik ga je volgen hoor. Pas goed op je zelf en GENIET!!! dikke kus

  • 05 September 2014 - 17:33

    Leni:

    Hoi Anouk. Wat fijn om al zo gauw wat van je te horen.
    Lieve groeten van de Blommetjes. (kus van tante Leen)

  • 05 September 2014 - 20:15

    Pap,Mam En Pim:

    He lieve Anouk, als je dit leest zit je wrs in Sydney, nog een paar uurtjes vliegen en dan kan je hopelijk een paar uur slapen. We reizen al die tijd met je mee he? Niet te veel aan ons denken dat doen wij wel aan jou. Dikke zoen van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 11286

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 03 April 2015

Mijn reis

Landen bezocht: